هر آدمی به یه «باهم درستش میکنیم» واسه روزایی که تنهایی زورش به زندگی نمیرسه نیاز داره:)))
وقتی یه نفر بهت بیتوجهی میکنه ولی همچنان هوات رو داره، خیلی واضح نشون میده که دلش رو شکستی اما اون هنوزم دوست داره:))
او سخت یا مغرور نیست ، او فقط انتظار دارد که با او به عنوان یک اولویت رفتار شود ، نه یک گزینه ...
یک سیب افتاد ، و جهان از قانون جاذبه با خبر شد ، میلیون ها جسد افتاد ، ولی بشر معنی انسانیت را درک نکرد .
خیلی وقته...
خیلی وقته گم شدم ،
خیلی وقته دنبال ِ یه رد آشنا میون خودم و خودمم ..
خیلی وقته دیگه این چشما چشمای من نیست !
خیلی وقته ' من ' این منو نمیشناسه .
خیلی وقته گم شدم ، پیدام کن :)