eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هر آدمی به یه «باهم درستش میکنیم» واسه روزایی که تنهایی زورش به زندگی نمیرسه نیاز داره:)))
- اگه نقاش بودی چی میکشیدی ؟ + یه دیوار بزرگ بین خودم و آدما
یه سری از بودن‌ها شبیه نبودنه، شبیه ندیدن، شبیه نشنیدن، شبیه حس نکردن.
وقتی یه نفر بهت بی‌توجهی می‌کنه ولی همچنان هوات رو داره، خیلی واضح نشون می‌ده که دلش رو شکستی اما اون هنوزم دوست داره:))
‏او سخت یا مغرور نیست ، او فقط انتظار دارد که با او به عنوان یک اولویت رفتار شود ‌، نه یک گزینه ...
آرام‌‌ نخندید ؛ خنده‌ مُسری‌ است‌ ،‌ شاید‌ کسی‌ مبتلا‌ شود !
یک سیب افتاد ، و جهان از قانون جاذبه با خبر شد ، میلیون ها جسد افتاد ، ولی بشر معنی انسانیت را درک نکرد .
خیلی وقته... خیلی وقته گم شدم ، خیلی وقته دنبال ِ یه رد آشنا میون خودم و خودمم .. خیلی وقته دیگه این چشما چشمای من نیست ! خیلی وقته ' من ' این منو نمیشناسه . خیلی وقته گم شدم ، پیدام کن :)
ما از آنان که به خنده‌هایمان حسادت مۍکردند، غمگین‌تر بودیم!
گلویت را چنگ میزند گاهی، دردی که نمیدانی کِی تو را خواهد کشت.