وقتی یکی ناراحتتون کرد و دلتون رو شکست
زود نگید عیبی نداره، چیزی نیست
نذارید شکستن دلتون واسه آدما عادی بشه
اون موقع دیگه چیزی ازتون نمیمونه.
‹اغمــٔـا›
به قولِ احمد شاملو:
اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست.
سرت را بالا بگیر و لبخند بزن.
فهمیدن احساس، کارِ هر آدمی نیست!
رنج عجیبی
این روزها مارا در آغوش گرفته است؛
اینکه نمیتوانیم از هیچ چیزی
به معنای واقعی لذت ببریم.