‹اغمــٔـا›
به قولِ احمد شاملو:
اگر کسی احساست را نفهمید مهم نیست.
سرت را بالا بگیر و لبخند بزن.
فهمیدن احساس، کارِ هر آدمی نیست!
رنج عجیبی
این روزها مارا در آغوش گرفته است؛
اینکه نمیتوانیم از هیچ چیزی
به معنای واقعی لذت ببریم.
پرسیدن اگه بخوای افسردگی رو تو یا جمله توصیف کنی چی میگی؟!
گفتم اون صداعه تو وجودت هست که همیشه میگه"همچی درست میشه"،
اونو دیگه نمیشنوی !(: