هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
- چرا به من هیچ حسي نداري ؟!
+ من از خواب پا میشم ، دوتا سیلي به خودم میزنم ببینم به خودم حس دارم یا نه تو رو چیکار کنم ؟
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
همه کسانی که به شما نزدیک میشوند شما رو دوست ندارند، بعضی ها نمیتوانند از دور شلیک کنند:))!
اشکِ روی گونههاشو با آستینِ لباسش پاک کرد و گوشهی دفترش نوشت:
من هیچوقت زندگی نکردم.
همیشه افراد ساکت را دوست داشتم.
هیچگاه نمیفهمی در حال رقصیدن در رویای خویشند و یا سنگینی بار هستی را به دوش میکشند.
ولی وقتی دائما توی شرایط سخت قرار میگیری؛
کم کم عادت میکنی…
به عادت کردن هم، عادت میکنی!
مبگفت :نه تنها صبرم کفاف این همه غم را نمیدهد بلکه عمرمم کفاف این همه صبر را نمی دهد...