فقط کسی که دوست داره و برات ارزش قائله، میتونه وقتی که ساکتی بازم بشنوه تورو..
صبح تا شب به هر نحوی که بود میگذشت ، امّا وقتی که شب میآمد ، همهٔ غصهها و رنجها میآمدند : )!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قرار بود مرهم زخم های هم باشیم ؛ اما عمیق ترین زخم های یکدیگر شدیم:))!