‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
قرار بود مرهم زخم های هم باشیم ؛ اما عمیق ترین زخم های یکدیگر شدیم:))!
اگه هیچوقت یکی پیدا نشه که اینطوری کنار هم از چیزای ساده و کوچیک لذت ببریم و ذوق کنیم چی!؟
ولی بنظرم تا تو زندگی کسی نبودین از دور قضاوت نکنین، باورتون نمیشه آدما چه چیزای وحشتناکی رو میتونن تحمل کنن و بازم ظاهر عادیشونو نگه دارن..؛