eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
؛
همه ما حداقل یه شب برای آدمی که دیگه نمیشناسیمش گریه کردیم...
باشه تو بردی،دلم برات تنگ شده:)
خواب چیه؟! من تا صبح موزیک گوش میدم و غصه میخورم!
زمانی که میخوای به یکی از آدمای مهم زندگیت ثابت کنی چقدر برات اهمیت داره فقط کافیه بهش حس ارزشمند بودن و حس کافی بودن بدی .. همینطور که هست کافیه کلماتو دست بگیری و تایپ کنی همینطور که هستی دوست دارم خیلی دوست دارم . حس کافی نبودن ، میتونه آدم رو نابود کنه فراموش نکنین بین درگیری هاتون به آدمایی که دوسشون دارین یادآوری کنین بودنشون چقدر ارزشمنده و چه جایگاه ویژه‌ای توی قلبتون دارن همین اهمیت های کوچیک و ریزِ که جاتونو توی قلب طرف مقابلتون عمیق تر میکنه.
گفت : چشم ها گواه اند و تو بیش از حد رنج کشیده‌ای.
بلند می‌ خندد ، گویی پنهان می‌کند غمی را: )!
دوست داشتنت بهانه بود ؛ من تو را برای نفس کشیدن می‌خواستم ، برای زنده ماندن.
در این شهر رؤیایِ مردم زندگی کردن بود...
ولی....
‹اغمــٔـا›
ولی....
وضعیت اینطوریه که اگه یه نفر تو خیابون گریش بگیره همه میزنن زیر گریه ، کُل مردم شهر."