زمانی که میخوای به یکی از آدمای مهم زندگیت ثابت کنی چقدر برات اهمیت داره
فقط کافیه بهش حس ارزشمند بودن و حس کافی بودن بدی .. همینطور که هست
کافیه کلماتو دست بگیری و تایپ کنی
همینطور که هستی دوست دارم
خیلی دوست دارم .
حس کافی نبودن ، میتونه آدم رو نابود کنه
فراموش نکنین بین درگیری هاتون به آدمایی که دوسشون دارین یادآوری کنین بودنشون چقدر ارزشمنده و چه جایگاه ویژهای توی قلبتون دارن
همین اهمیت های کوچیک و ریزِ که جاتونو توی قلب طرف مقابلتون عمیق تر میکنه.
‹اغمــٔـا›
ولی....
وضعیت اینطوریه که اگه یه نفر تو خیابون گریش بگیره همه میزنن زیر گریه ،
کُل مردم شهر."