‹اغمــٔـا›
ولی....
وضعیت اینطوریه که اگه یه نفر تو خیابون گریش بگیره همه میزنن زیر گریه ،
کُل مردم شهر."
@tah_monde_afkarmShahin Najafi - Fou.mp3
زمان:
حجم:
8.6M
انقد قلبم قبره...(:!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
در و پنجره ها رو بستم ، پرده هارو کشیدم ، چراغارو خاموش کردم ، چشامو بستم اما بازم رو به روم بودی:))!
هیچکس دوستمان ندارد، فقط به ما عادت کردهاند، چند روز نباشیم این عادت را هم ترک میکنند، میروند و به کسی دیگر عادتمیکنند. به همین راحتی...
احمقانه ترين اشتباهى كه امكان دارد هر آدمى در زندگى اش بكند اين است كه پيش خودش فكر كند كسی كه یک بار به او صدمه زده دوباره اين كار را نخواهد كرد . . . !
بعضی وقت ها حس بی هویتی بهم دست میده حس میکنم از خودم چیزی ندارم برای گفتن:)))...