eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش شب ها بیرون از تنم بخوابم ؛!
ولی من فقط از این حال کسالت بار خسته شده بودم"
قلب و ذهنش پرت دیگری بود ؛ ندید مرا..
گاهی قلب نیاز به زمان داره، تا چیزی که عقل میدونه رو قبول کنه:)
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هنوز دنیا به پایان نرسیده است آدمیت خود را حفظ کن :))!
سلام
خاطره‌ها شاید سوختی باشند که مردم برای زنده ماندن میسوزانند ..!
دیشب از رویام کشیدمت بیرون؛ تا صبح دمِ گوشت زمزمه کردم: من هنوزم دوست دارم، حتی بیشتر از قبل...(:
انسان اندوهش را فراموش نمیکند بلکه خود را وادار میکند ان را تاب بیاورد.
دقت کن چیزایی که برای دردت درمان هستن، درد نشن یه وقت... الان متوجه این حرف شدم ؛!
یه‌شبایی تو زندگی هست که آدمیزاد به خودش میاد و میبینه تا خرخره درحالِ غصه خوردنه؛ واسه از دست دادن آدمی که هیچوقت به‌دستش نیاورده : )..