eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
حال بد را نباید نوشت. بنویسیم که چی چه کسی میخواند اصلا برای کسی اهمیت دارد حال بد را فقط باید سکوت کرد. سکوت کرد و در سکوت جان کند.
ولی هممون یه بار برا از دست دادن کسی که هیچ وقت نداشتیمش گریه کردیم...!
افکارِ ما میتونن بُرنده تر از هر چیز، بر روان ما زخم هایی عمیق بزنن؛
بلاتکلیف ترین آدم ، منم که فقط میخوام شب و صبح کنم ، صبح و شب: )
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
وقتی بهت میگم " بچم " یعنی وجودم وصله به بند بند وجودت:))!
سلام
مثل چمدان ها شده ام ، پر از حس سفرم.
اما من به این نتیجه رسیدم بزرگی ربطی به سن نداره......فشار روحی،غم و اندوه آدمارو چندسال بزرگ و پخته میکنه !
من تمام خودمو جا گذاشتم تو یه خداحافظی . . .