این حس که خودتم نمیدونی چته، اینکه نمیدونی چطور توضیح بدی به آدما که نمیدونی چته، که دلیلی برای غمت پیدا نمیکنی ولی غمگینی: )..
‹اغمــٔـا›
من چیزی را از دست دادم که
تا به حال نداشتم
هنوز دردناک بود، به همان اندازه بد.
احمقانه ترين اشتباهى كه امكان دارد هر آدمى در زندگى اش بكند اين است كه پيش خودش فكر كند كسی كه یک بار به او صدمه زده دوباره اين كار را نخواهد كرد . . . !
امسال با آسمان قراداد بستم!
پاییز هر چه ابر دارد برای خودش نگه دارد...
چشمهای من جای ابرها میبارند...
فکر کنم سال پر آبی پیش روست.