eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی یه جایی خستگی ‏و درد دلتنگی رو به‏ قشنگی تمام معنا میکنه؛اونجایی که میگه:
‹اغمــٔـا›
یکی یه جایی خستگی ‏و درد دلتنگی رو به‏ قشنگی تمام معنا میکنه؛اونجایی که میگه:
بی تو با قافله ی غصه و غم ها چه کنم؟! تار و پودم تو بگو، با دل تنها چه کنم....؟!
چه کسی میفهمد که این توده‌ی غم می‌خواهد آسمان کدام قلب را تیره کند؟
آنان را که در حال رقص بودند؛ کسانی به دیوانگی متهم کردند که قادر به شنیدن صدای موسیقی نبودند !
گاهی دردناک‌ترین زخم رو کسی می‌زنه که میدونست چقدر زخمی هستیم و چقدر از زخم خوردن خسته‌ایم...
بین این همه آدم که اومدن و رفتن تو از همشون بیشتر اذیتم کردی‌‌ !
کسی را دوست داشتن یعنی از او حمایت کردن؛ در کلام و در رفتار در شادمانی و در اندوه! کسی را دوست داشتن یعنی از آرامشِ او مراقبت کردن؛ به همین سادگی و البته به همین سختی... :)
و ناگهان ؛ چیزی درون من شکست تنها اینگونه توانستم توصیفش کنم.