کسی را دوست داشتن
یعنی از او حمایت کردن؛
در کلام و در رفتار
در شادمانی و در اندوه!
کسی را دوست داشتن
یعنی از آرامشِ او مراقبت کردن؛
به همین سادگی و البته به همین سختی... :)
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ کسی بخاطر اینکه اشتباه کردی ولت نمیکنه،ولت میکنه چون اشتباهت تکرار شده و تبدیل به عادت شده:))!
حس میکنم درونم چند نفر وجود دارند؛ یک نفر بلند میخندد و دیگری تلخ اشک میریزد و سومی به هیچچیز اهمیت نمیدهد ..
- میگفت :در همسایگی ما زنی بود ،
که تمام دردهایش را
پشت آرایش غلیظی پنهان می کرد ...
اماهمیشه ، بُغض در صدایش ،
تمام معادلاتش را می ریخت بهم !'