eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
و خیال می‌کردند که سکوت ، چهار حرف دارد .
و چه بی‌صدا میشکند‌ قلب‌ها ؛
به کی بگیم که بفهمه چی داریم میگیم؟:)
‏در دلم آهسته می‌گرید کَسی . .
من یه خورده زندگی دارم تو مشکلم !.
هیس... هیچ کسی اهمیتی نمیده.
هیچ سوتفاهمی رو حل نشده رها نکنید. سوتفاهم ها نه تنها خود به خود حل نمیشن، بلکه به مرور زمان به شک و تردید تبدیل میشن و اعتماد رو سلب میکنن و دیگه قابل حل نخواهند بود...
و اما انسان فقط چیزی را دوست دارد که کامل تصاحب نکرده است!
‏حالم جوریه که انگار تمام سال‌های زندگیم رو داشتم تند‌تند تایپ میکردم، حالا که سرمو آوردم بالا می‌بینم زبان کیبورد رو تغییر نداده بودم!(:
انسان اندوهش را فراموش نمیکند بلکه خود را وادار میکند ان را تاب بیاورد...