‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کسی رو دوس داشته باش که وقتی حتى خودتم خودتو دوست نداشتی، اون دوستت داشته باشه:))!
‹اغمــٔـا›
یه دیالوگی بود میگفت که:
دوست داشتن آدمها ربطی به کنار هم بودنشون نداره
گاهی چه دلگرفته می شوی ازخدا
گاهی از حکمتش ناراضی
گاهی شاکر وخوشحال
گاهی مشکوک
گاهی مجذوب
گاهی نزدیک و گاهی دور
خدا همان خداست
کاش ما اینقدر
گاهی به گاهی نمی شدیم.
دلم از اون آدما میخواد که وقتی میدونن عصبی میذارن هرچی میخوای بهشون بگی و خودتو خالی کنی. از اونا که وقتی حرفات تموم شد با لبخند بغلت میکنن و میگن آروم شدی؟