eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
نمیدونی چه کیفی داره تنهایی رو پای خودت ایستادن.
قلبم درد می‌کند انگار عنکبوتی روی قلبم تار بسته و بعد تارها را در تمام بدنم گسترش داده هر وقت ببیند غصه دارم تمام تارهایش را می‌کشد و من در خودم جمع میشوم...
گاهی احساس میکنم که به اینجا تعلق ندارم. به هیچ کجا تعلق ندارم. گاهی احساس میکنم مرگ هم مرا دوست ندارد. احساس زیادی میکنم. احساس گمشدگی. احساس تنفر. دوست نداشته شدن،خستگی، مچالگی. گاهی هم به این فکر میکنم که تا کی باید احساس کنم؟
دردم امد سوختم اما نگفتم ک بمان; من تو را با زور نه با دل فقط میخواستم...
تو اینجا تفسیر واژه بی‌عدالتی ، عدالتِ !
میگفت:
‹اغمــٔـا›
میگفت:
من هیچوقت نمیتونم تورو فراموش کنم چون کنارت حسی رو تجربه کردم که قبل از دیدنت نمیدونستم وجود داره..:))
چشمانت جای دگر بود و غمت کنج دل ما...
بار تک تک حرفای نزده رو قلبم سنگینی میکنه !