همیشه از سکوتم شاکی بود
دستشو گذاشتم رو قلبم، حالا مدتهاست که دیگه چیزی ازم نمیپرسه...
تلخ ترین آرامشِ دنیا سکوتیست که میتواند حرف باشد ؛ لبخند باشد ، شعر باشد ، فریاد باشد ، عشق باشد ، اما با حسرت ، سکوت شده است ..
‹اغمــٔـا›
-انگار به دنیا آمده بود که تنها باشد؛
-همه چی درست میشه، و انقدر بی معنی؛
میخواستم بیام بنویسم، امروز چقدر همه چی غمگینه
بعد یهو یادم اومد الان مدت هاست که همه چی غم داره.