دلم میخواد به ادمای مهم زندگیم بگم لطفاً عوض نشید ، لطفاً منو دوس داشته باشین ، لطفاً کاری نکنید که از دوست داشتنتون پشیمون بشم من دوستون دارم و نمیخوام از دستتون بدم . .
شب که میشه ، میوفتم توی رودخونهای از خاطرهها ، شنا میکنم ، دست و پا میزنم، غرق میشم، خفه میشم ، میخوابم...