eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما مرده بودیم و حرف میزدیم و قدم میزدیم و نگاه میکردیم.
مبتلا به تنهایی ام، آدم ها اثر نمیکنند؛
گویی غمی به سنگینی سنگ روی سینه هایش آوار شده ، دردی در قلبش حس می‌کند که مثل آن را تا بحال بدنش به خودش ندیده.
آدمی بودن غم‌انگیز است وقتی که هوای آسمان به سرت بزند و بال نداشته باشی...!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تورا می‌شد بیشتر دوست داشت، عجول بودی، نماندی:))!
سلام
میگفت: اره تو خوبی، خیلی خوبی ولی واسه اون کسایی که هنوز خودِ واقعیتو نشناختن!
استخوان هایم را در هاون میکوبند .
ولی من اگه تو بودم هیچوقت‌ نمیرفتم‌ از پیشِ من:))
گر این زندگی بر اساس عدالت بنا شده بود من قطعا یک نوازنده دیوانه بودم . .