‹اغمــٔـا›
نیاز دارم که هَمه موجودات دَر سُکوت فرو رَوند،
تا بَلکه غوغای وحشتناک درونِ قلبِ من نیز پایان یابد)!
#کنجِدلِمَن
‹اغمــٔـا›
سه دسته "نفهم" داریم! ۱- "نمیتونه" بفهمه ۲- "نباید" بفهمه ۳- "دوست داره" نفهمه. با هر سه ت
آدما تا یه سنی نمیدونن از زندگی چی میخان ، و از ی سنی یاد میگیرن با نداشتن چیزایی ک میخان کنار بیان .!
#ممبرنویس
یکی می گفت قبل از جواب دادن به حرف های بقیه چند ثانیه صبر کنید تا بهترین جواب رو پیدا کنید ، مکث شما یاد هیچ کس نمیمونه اما جوابی ك میدی همیشه یادشون میمونه . .
‹اغمــٔـا›
تو کتاب دسته دلقکها،نویسنده چقدر قشنگ میگه:
یه ﺟﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ در ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻭﻟﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﺷﺎﺩ ﺑﺎشی؛
ﺑﻬﺶ میگن ﺍﻭﺝ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ!...