دل کندن تا وقتی سخته که خودت نخوای، تصمیم ک بگیری طوری دل میکنی که انگار هیچوقت هیچ دلبستگی ای نبوده ..!
اگه ازم بپرسی بدترین خلصت آدمیزاد چیه؟ میگم اینکه حساس باشی و دل نازک، یعنی داری توضیح میدی که اصلا برات مهم نیست که چه اتفاقی افتاده و همه چیز به جفت جورابته و ریلکسی و ناراحت نیستی که یه دفعه یه قطره اشک از چشمت میفته پایین و کار خراب میشه..
میگفت:
بالاخره یه روز میفهمه؛من چقدر بدون اینکه
حتی حس کنه همیشه حواسم بهش بود:)).
ولی به نظرم ناراحت کننده ترین جمله دنیا هم میتونه این باشه : «عیب نداره من دیگه عادت کردم »
"غمم هر روز بزرگتر میشود؛ قد میکشد و رشد میکند..
و هر روز سنگین و سنگین تر میشود..
اما دلم هر روز پیرتر میشود..
ناتوان تر میشود و طاقت این سنگینی برایش زیاد است..