به ما از بچگی یاد نمیدن تا خودمون باشیم !
فقط ازمون میخوان تا بهترین باشیم، بالاترین نمره، برترین رتبه، بیشترین درآمد، لوکسترین ماشین، قشنگترین خونه، بینقصترین رابطه.
یه روز زیر بار این همه "ترین" له میشیم. اون موقع شاید بفهمیم ، که "خودت" بودن، بهتر از "ترین" بودنه
دلتنگی
آدم را به خیابان میکشد؛
دلتنگم و مردم نمیفهمند
قدم زدن گاهی
از گریه کردن غمانگیزتر است...
آدم بی دلیل یک اهنگ رو دوبار گوش نمیکنه،
دوبار به چشمای هیچکسی نگاه نمیکنه،
به یک نفر دو بار فرصت نمیده
هیچ تکراری بی دلیل تبدیل ب تکرار نمیشه:))))