eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹ هرگز این‌گونه بی‌رحمانه ساکت نبوده‌ام ! ›
‏به ما از بچگی یاد نمیدن تا خودمون باشیم ! فقط ازمون میخوان تا بهترین باشیم، بالاترین نمره، برترین رتبه، بیشترین درآمد، لوکس‌ترین ماشین، قشنگ‌ترین خونه، بی‌نقص‌ترین رابطه. یه روز زیر بار این همه "ترین" له میشیم. اون موقع شاید بفهمیم ، که "خودت" بودن، بهتر از "ترین" بودنه
آره میگذره...
‹اغمــٔـا›
آره میگذره...
ولی مگه آدم یادش میره ؛ بهش چی گذشت تا گذشت:)؟
انگار تو مغزم زلزله اومده ، همه چی به هم ریخته، هیچی سرجاش نیست . .
آدم همونجایی نابود میشه که ی نفر با ی جمله میتونه قلبشو از اعماق وجود بشکنه ؛
- کا‌ش می شد ، همین + چی میشد ؟ - همه اون چیزایی که نشد !.
ماییم و نیمه جانی آن هم به لب رسیده .
دلتنگی آدم را به خیابان می‌کشد؛ دلتنگم و مردم نمی‌فهمند قدم زدن گاهی از گریه کردن غم‌انگیزتر است...
آدم بی دلیل یک اهنگ رو دوبار گوش نمیکنه، دوبار به چشمای هیچکسی نگاه نمیکنه، به یک نفر دو بار فرصت نمیده هیچ تکراری بی دلیل تبدیل ب تکرار نمیشه:))))