دلتنگی
آدم را به خیابان میکشد؛
دلتنگم و مردم نمیفهمند
قدم زدن گاهی
از گریه کردن غمانگیزتر است...
آدم بی دلیل یک اهنگ رو دوبار گوش نمیکنه،
دوبار به چشمای هیچکسی نگاه نمیکنه،
به یک نفر دو بار فرصت نمیده
هیچ تکراری بی دلیل تبدیل ب تکرار نمیشه:))))