eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
آدمی بودن غم‌انگیز است وقتی که هوای آسمان به سرت بزند و بال نداشته باشی . .
دردیست در این سینه که همزاد جهان است.
بعضی موقع‌ها، خودمون دوست نداریم حالمون خوب شه؛ چون "درد"، آخرین حلقه‌ی اتصالمون به چیزی‌یه که از دستش دادیم:))
به زیر خاکستر صبر، قلبی‌ست که می‌سوزد !
‹اغمــٔـا›
ما چقدر دیر متوجه میشویم که کودکی و‌ حیات یعنی همان دقایق و ساعاتی که با کمال شتاب‌ زدگی و بی‌رحمی
قشنگ ترین قسمت شازده کوچولو اینجاست که پرسید: -‏چرا آدما وقتی میفهمن بودنشون باعث دلگرمیته خودشونو ازت دریغ میکنن؟ ‏ روباه گفت: ‏+خب بالاخره یجایی باید معلوم بشه آدم نیستن دیگه:))))
گاهی برای بعضی احساسات اسمی وجود نداره.
هیچکس نمیدونه گذشته چیا بهت گذشته که الان دلت مث سنگه . . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
و چه نزدیک ترین کسانی که تبدیل شدند به غریبه‌ ترین‌ آشنا:))!
سلام