eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏از یه جایی به بعد دیگه خسته نميشيم ميبُريم؛
احساس میکنم باتری زندگیم تموم شده و به زمان زیادی نیاز دارم که دوباره پر بشه.
انگار شب غمشو ب روزا هم داده!..
‏به یه جایی میرسی که دیگه نه کسی رو دوست خودت می دونی و نه کسی رو دشمنت، همه غریبه‌هایی هستن که خاطره‌های خوب یا بد برات میسازن و میرن . .
وابسته‌ایم به ادمایی که هر روز ممکنه تنهامون بزارن !
میگفت: دیگه نمیتونم روت حساب کنم و این منو بیشتر از تو آزار میده...
نمیدونم ؛ کاش بعضی وقتا واسه یه مدتی تموم شم ، قایم شم ، نبینم ، نشنوم ، حس نکنم ((:
ما گذشتیم و هرگز نگذشت آنچه تو با ما کردی:)))..
دلتنگی که دست خودِ آدم نیست انگار یهو یه چیز دور قلبت و گلوت میپیچه میخواد خفت کنه.
روح پیری دارم ، ترک خورده زیرِ کالبدم ، سرد ، له شده !
انگار شادی رو گذاشتن توی دل نهنگ، نهنگی که توی اقیانوس گم شده...