پُرم از حرفهایی که بهقولِ شاملو گفتنشان زبانم را میسوزاند و نگفتنشان دلم را …
از آدم ها بُت نسازید ؛ این خیانت است ..
هم به خودتان هم به خودشان !
خدایی میشوند که خدایی کردن نمیدانند و شما در آخر ، میشوید سر تا پا کافر خدای خود ساخته !
ولی دلم میخواد بدونم چطوری میتونین به یه نفر این همه دروغ بگید و هیچوقت حس بدی دربارشون نداشته باشین.
به نظرم " از تو توقع نداشتم" غمگین ترین جمله ی دنیاس ، یعنی میگه ببین تو تنها کسی بودی که باورت داشتم تو دیگه نباید خراب می کردی:)))