eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
اونایی که دلخوریشون رو به روت نمیارن ، دعوات نمیکنن ، بهونه نمیگیرن ، همونایین که همه چیز رو میذارن و یهویی میرن ‌!
یه جاهایی میشه آدم دیگه حال خودشم نداره ، فقط یه گوشه تنها دراز میکشه و با چشم های باز به درو دیوار نگاه میکنه . .
و خنده هایمان هم درد میکند..(:
دلتنگی مرض عجیبی‌است . . آدم را آرام ؛ آرام را نا آرام میکند .
+ چیکار کردی با خودت ؟ - خودم‌ رو ولش کردم . !
من همان کسرِ مخرج صفرم ، که برای کسی تعریف نشده..
‏نه اونقدر خستم که بخوابم ، نه اونقدر نیستم که نخوابم ، نه چیزی برای گفتن هست و نه چیزی برای نگفتن ، انگار که بین خطوط ناپیدای حس‌هات راه بری فقط.
یه نوع خودکشی هم هست بهش میگن غرق شدن تو فکر خیلیم کشته داده . . .
گاهی اوقات دعوا کردن چیزِ بدی هم نیست ، آدم خیلی واقعیت هارو از طرفش توی همین دعواها میفهمه، حرف های ناگفته !
از زندگی با مردم ، از حرف زدن ، عاجزم ‌؛ کاملا در خود فرو رفته‌ام ، به خودم فکر می‌کنم ‌؛ سرخورده ، خالی از حرف ، هراسان ‌؛ چیزی ندارم به کسی بگویم. هرگز ، به هیچ کس.