eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضی وقت ها حس بی هویتی بهم دست میده حس میکنم از خودم چیزی ندارم برای گفتن‌.
چقدر انسان تنهاست؛ مثل پرِ کاه در هوای طوفانی:))
در میان انبوهی از حجم نبودن ها ، به زندگی ادامه میدهیم ؛
ما شخصیت اصلی نیستیم، ما حتی از افراد متفرقه هم نیستیم. ما آدم‌های دور از قصه ایم. نه خبر داریم چه می‌گذرد، نه جهان را نجات می‌دهیم و نه اهمیت می‌دهیم چه خواهد شد. صبح به صبح چای می‌نوشیم و شب به شب سر به بالش می‌گذاریم..!
هدایت شده از ‌
دیگر انرژی لازم برای ادامه دادن را نداشت .
آدما وقتی تموم میشن که دیگه کسی بهشون فکر نکنه..
فراموشم خواهی کرد ؛ و من اقیانوسی خواهم شد سیاه و غم‌انگیز.
ولی یه سال دیگه اینطوری پیش بره میتونم به صورت مستقل برم یه گوشه تیمارستان زندگی کنم .
و در اخر من ماندم و من ؛ من از من رنجیده است . هیچکس نیست ، برای پا درمیانی ..
هیچ رشته‌ای ناگهان گسسته نمی‌شود . هیچ قلبی ناگهان نمی‌ایستد 'ناگهان' وجود خارجی ندارد .. ناگهان دروغی ست ک ما ب خود می‌گوییم..