eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
چه سنگین است ؛ هرشب‌ دل‌ را با آن‌ همه‌ درد‌ خواب‌ کردن .
حس می‌کردم که نه زندهٔ زنده هستم و نه مردهٔ مرده . . فقط یک مردهٔ متحرک بودم که نه رابطه با دنیای زنده‌ها داشتم و نه از فراموشی و آسایش مرگ استفاده می‌کردم . .
بی حوصله بود و حال هیچ چیز را نداشت ؛ خودش را دور ریخت . !
ته کشیده‌ام از کلمات ، چشمهایم را بخوان من خسته‌ام'
نمی‌دانم ولی حالا که در آینه نگاه کردم، خودم را نشناختم نه ؛آن منِ سابق مُرده است:)
برای حرف زدن خیلی خسته ام. از حالا به بعد سکوت میکنم و تماشا، شاید آدمها به خودشان آمدند و از هجوم به روح و مغزم، دست برداشتند.
باید بهت بگم که در نهایت فقط خودتی که تویِ هر حالی برایِ خودت میمونی و تو با خودت بدتر از همه بودی و این دردناکه ؛
حس میکنم از یه ارتفاع خیلی بلند افتادم، زندم ولی هیچ رمقی برای بلند شدن ندارم !.
درگیرِ افکارِ بی پایان‌ِ ذهنی مبهم.
یهو یجوری همه چی میپیچه بهم که دقیق نمیدونم باید برای کدوم ناراحت باشمو استرس کدومو بکشم و بشینم به کدومش فکر کنم .
ولی برنده اونی بود که زود خوابید و فکر و خیال نکرد:)))