eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: فقط وقتی میفهمی چقدر آدم صبوری هستی که میبینی اون رفته و تو هنوز منتظرشی تا برگرده:)))
اشک ریخته میشد از صدایش .!
‹اغمــٔـا›
به قول شاعر:
در دلم خواستن مرگ کسی نیست اما ؛ کاش هرکس به تو دل بست بیاید خبرش . .
دکتر هیچ خبر داشتی نهنگا خیلی بدبختن؟! اونا هر چی گریه کنن دل دلبرشون نمیلرزه دلبراشون فکر میکنن آب دریاست که رو صورتاشونه برای همین یهو دل نهنگا میپوکه برای همین یهو میریزن کنار ساحل و میمیرن(: نخند دکتر؛من خودمم یه نهنگ مردم.
هدایت شده از طهرانِ دیروز!
از پنجره من در بهار می نگرم که عروس سبز را از طلسم خواب چوبینش بیدار میکند! -۳۱فروردین ۴۴ -احمدشاملو!
‹اغمــٔـا›
و همه ما داریم برای زنده موندن تو دنیایی می‌جنگیم که "دلتنگتم" معنیِ "برمیگردم" و "دوست دارم" معنیِ "میمونم" نمیده!
‹اغمــٔـا›
زیبایی کتاب:
بعضی از آدم ها دوست داشتنشان که میگیرد ! محال است بند بیاید ما به این بعضی ها می گوییم زن .
‹اغمــٔـا›
-هر‌ قلبی‌ قاتل‌ِ خودشو‌ دوس‌ داره؛
-چقدر میتونم مشت بزنمو دیوار ساکت باشه؛