انگار بهترین دوستم خودش یه بهترین دوست داره ، آخرین تیکه پیتزام توی یخچال بوده و خوردنش ، نمره تک گرفتم ، رو کتاب مورد علاقهم چایی ریخته و از لحاظ روحی اینطوریم که ای بابا مگه مردن چشه؟
‹اغمــٔـا›
+ چرا از آدما متنفری ؟
من از آدما متنفر نیستم ، فقط بعضی وقتا بهشون نگاه میکنم و چیزی که باعث بشه دوسشون داشته باشم پیدا نمیکنم.
چشمان سیاهت گرفت جانم
از دست رفته تاب و توانم
قربانت شود جانم!
💙🌱تقدیم به:
- https://eitaa.com/hechhh