‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هر آنچه در قلب میگذرد را نمیتوان گفت برای همین خداوند اشک، خوابِ طولانی، لبخند سرد و لرزش دستان را خلق کرد:))!
کاش الان همون آدمی بودم که کل وسایل هاش رو ریخته تو یه کوله ، تو فرودگاهه و تنهایی میره برای مدتی دور از همه .
بايد هر چه زودتر كلک را كند و رفت ،ايندفعه شوخى نيست هر چه فكر ميكنم هيچ چيز مرا به زندگى وابستگى نميدهد ، هيچ چيز و هيچكس.