eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
-مثل روانشناسی که افسردگی داره؛
میگفت: بعد از اینکه یکی ولتون کرد دنبالش ندویید اون اگه یه لحظه هم به حالی که بعد از رفتنش پیدا میکردید فکر میکرد هیچوقت ترکتون نمیکرد:))
حس و حال اون آدم کوری رو دارم که هر روز به ماهی مُردش غذا میده . . .
مرا آرام می‌دانی ولی من معدنِ دردم.
نه میتوانیم بمیریم ، نه میتوانیم زندگی کنیم ، نه میتوانیم یکدیگر را ببینیم ، نه میتوانیم یکدیگر را ترک کنیم ، به تنگنایِ عجیبی افتاده‌ایم‌ !.
مرا از من گرفت! كه از من خود ديگري سازد! نه او من شد، نه من او، نه او ماند، و نه من برگشتم به خود..
I'm ok i lost my smile again but im ok :>
گاهی راحت‌تر آن است با وجود اندوهی که در درونتان موج میزند لبخند بزنید، تا اینکه بخواهید به همه عالم علت غمگینی خود را توضیح دهید . .
ولی قدر چیزای کوچیکو بدونین ، یه روزی به عقب نگا میکنین و میفهمین که چقد بزرگ بودن.
من فقط شروع کردم به بیرون کردن آدمایی که براشون مهم نیستم از زندگیم، میدونی چیشد؟ بعدش که چشم باز کردم دیدم هیچکس دورم نیست، دیدم که دیگه هیچکسو ندارم، خودمو دیدم من فقط تنها بودم فقط همین !.