بنظرم قشنگ ترین حرف به یه آدم میتونه
این باشه که " من کنار تو خود واقعیمم"
آدم کنار هرکسی نمیتونه خودش باشه .!
ولی بعضی حرفا هست که اصلا گفتن نداره ،
برا همین ترجیح میدی همه رو بریزی تو دلت و یه نفس عمیق بکشی و بگی :
مهم نیست . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بیاید واسه همدیگه بیشتر وقت بزاریم ،
یهو به خودمون میایم میبینیم یکیمون نیستا:))!