دلم میخواهد زندگیام را مانند بستهای در دست فردی دیگر بگذارم و بگویم : بیا ، برای من دیگر بس است ! حالا تو فکرش را بکن !
اما ما محزونتر از آن بودیم که با آمدنِ بهار و به قولِ مردم " عید " حالمان خوب، و دلمان شاد شود : ).