eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
رفت روی تخت و خوابید غمش هم جای دیگری نداشت برود کنارش دراز کشید:))!
هدایت شده از ‌
ولی اگه تنها راه احساسِ بد‌ نکردن ، کلا احساس نکردن باشه چی ؟
سلام
دیگه نه میشه از این روزا گذشت نه میشه که به عقب برگشت .
‏یکی از عجیب ترین حس ها اونجاییه که پیش خودت فکر میکنی چقدر دلم واسه این لحظه تنگ میشه ، درحالی که هنوز تموم نشده ..
‹اغمــٔـا›
-پوچی تمامش را در دست گرفته بود؛
-سکوت بر در و دیوارِ اتاق ، راهِ فرار میخواهد؛
در این مدت، زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سالها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد غمگین بمانم.
در اعماق قلبش، روحش زجر می‌کشید...
‹اغمــٔـا›
درد تو سینم...
نمی‌دانم گناه چیست...
تو زندگی هر کس خط هایی هست که وقتی ازشون عبور می کنی هیچوقت نمیتونی برگردی و آدم قبلی بشی که بهش میگن ته خط ..
‏چه چیزی تو را شکست؟ - خاطرات مشترک و سرنوشت‌های جدا ..