به شانه ام زدی
که تنهایی ام را تکانده باشی
به چه دل خوش کرده ای؟!
تکاندن برف، از شانه های آدم برفی؟
کاش یه جاییو داشتم که فقط واسه من بود ، یه اتاقِ کوچیک هم قبول بود فقط جایی که میتونستم اونجا برم و از همهٔ آدما دور باشم ، همهٔ احساساتمو اونجا بروز بدم و دست از تظاهر کردن بردارم:))))
ویران شدن، تنها برای خانه اتفاق نمیافتد؛ من فروریختن یک نفر، آن هم با یک جمله را به چشم دیده ام !.