eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به شانه ام زدی که تنهایی ام را تکانده باشی به چه دل خوش کرده ای؟! تکاندن برف، از شانه های آدم برفی؟
ولی زمان و مکانِ خوبی برای زندگی کردن نبود.
کاش یه جاییو داشتم که فقط واسه من بود ، یه اتاقِ کوچیک هم قبول بود فقط جایی که میتونستم اونجا برم و از همهٔ آدما دور باشم ، همهٔ احساساتمو اونجا بروز بدم و دست از تظاهر کردن بردارم:))))
ویران شدن، تنها برای خانه اتفاق نمی‌افتد؛ من فروریختن یک نفر، آن هم با یک جمله را به چشم دیده ام !.
باکم از کشته شدن نیست از آن میترسم ك ؛ هنوزم رمقی باشد و قاتل برود . .
میگفت: مسافت ها عین خیالم نیستن، چون آسمونی که تماشا میکنیم هنوز یکیه !..
‌میخواست گریه نکند ؛ اما جنازه‌اش در رودخانه‌ اتاقش پیدا شد .
"حقیقت آن است که زمان ما را با خود بُرده است"
هولناک ، مانند عکسی که میخندد اما سالها پیش مرده است !(:
قبلا میگفتن 75 درصد بدن آدما به آبه ولی من میگم 75 درصد بدن آدما به فکره :)))