eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما‌ همون‌ نسلی‌ هستیم‌ که چون‌ دستمون به‌ مقصر‌‌ اصلی‌ نمی‌رسه ؛ از‌ همدیگه انتقام‌ می‌گیریم:))!
سلام
نه مرگ آنقدر تلخ است و نه زندگی آنقدر شیرین است که آدم برای این دوجانش را بدهد.
سکوتی از جنس فریاد در دلمان جاری‌ست-!
توی کتاب زنده به گور ، صادق هدایت میگه:
‹اغمــٔـا›
توی کتاب زنده به گور ، صادق هدایت میگه:
ﯾﮏ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﻫﺴﺖ، ﯾﮏ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻓﻬﻤﺎﻧﺪ، ﻧﻤﯽ‌ﺷﻮﺩ ﮔﻔﺖ، ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ، ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯽﮐﻨﺪ . . .‌
:>>
کریستین بوبن میگه:
برای پاک کردن کتاب‌ها ، کافی است آن‌ها را باز نکنیم، آدم‌ها هم همین‌طور؛ برای محو کردنشان کافی است ، هرگز با آن‌ها صحبت نکنیم ...!
چیزهایی هستن که تو درباره‌شون صحبت نمیکنی اما هرروز مجبوری با اونا دست و پنجه نرم‌کنی، باهاشون شب‌هارو بیداربمونی و حتی اجازه بدی رویاهات رو به کابوس تبدیل کنن؛ تو نمیتونی چیزی بگی اما گاهی‌اوقات دلت میخواست میتونستی اونارو فریاد بزنی. شاید اینجوری ازبین میرفتن، شاید فرارمیکردن و دیگه هیچوقت برنمیگشتن..!