‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
ما همون نسلی هستیم که چون دستمون به مقصر اصلی نمیرسه ؛ از همدیگه انتقام میگیریم:))!
‹اغمــٔـا›
توی کتاب زنده به گور ، صادق هدایت میگه:
ﯾﮏ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﯽ ﻫﺴﺖ،
ﯾﮏ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻓﻬﻤﺎﻧﺪ، ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﮔﻔﺖ،
ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ، ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﺍ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻣﯽﮐﻨﺪ . . .
برای پاک کردن کتابها ،
کافی است آنها را باز نکنیم،
آدمها هم همینطور؛
برای محو کردنشان کافی است ،
هرگز با آنها صحبت نکنیم ...!
چیزهایی هستن که تو دربارهشون صحبت نمیکنی اما هرروز مجبوری با اونا دست و پنجه نرمکنی، باهاشون شبهارو بیداربمونی و حتی اجازه بدی رویاهات رو به کابوس تبدیل کنن؛ تو نمیتونی چیزی بگی اما گاهیاوقات دلت میخواست میتونستی اونارو فریاد بزنی.
شاید اینجوری ازبین میرفتن، شاید فرارمیکردن و دیگه هیچوقت برنمیگشتن..!