جایی دورتر از خودم ایستادهام به تماشای
کسی که جای من زندگی میکند؛
چه بیرحمانه تنهاست و به ناچار قوی!...
و تو در غیاب کسی که دوستش داری یتیم خواهی ماند، حتی اگر تمام دنیا تو را در آغوش بگیرند . . .
ولی من خوبم. راستش را بخواهید همیشه خوبم.
و این تنها عیبِ من است.
چون آدم نباید همیشه خوب باشد...