میگفت: همهی ما دوست داریم
تنهایی رو یاد بگیریم،
اما راستش این هیچوقت
انتخاب اولمون نبوده.
هدایت شده از 𝐩𝐚𝐢𝐧..!
- تو که قبلا اینطوری نبودی
+ بهرحال آدما عوض میشن
و خندید...
هدایت شده از «حیـاطخلوت!»
چالش میگم
ایسگا گیریه تا جمعه شب فقط میتونین انجام بدین😂
کاش آدم میتونست خودشو بغل کنه سرشو بذاره روی شونه خودش و بلند گریه کنه، برای تموم چیزایی که گذرونده:)))
زمانهایست که از عشق های اصیل و ماندگار ، شاید تنها بتوان در افسانههای کهن نشان گرفت ...
دلم میخواهد چراغهای مملکت را خاموش کنم، همه بنشینیم و هر کس در گوشهای در تاریکی هقهق کند.
میگفت:آدم ممکن است با یک نفر بیست سال زندگی کند و آن شخص
برایش یک غریبه باشد.میتواند با یک نفر بیست دقیقه وقت
بگذارد و تا آخر عمر فراموشش نکند.
بحث سر نوع آدمهاست.