هر آدمی رنجهایی در دل دارد که از دیگران مخفی میکند ؛ بیشتر اوقات ، شخصی را که سرد خطابش میکنیم در اصل غمگین است . . .
انسانها شبیه هم عمر نمیکنند:
یکی زندگی میکند، یکی تحمل!
انسانها شبیه هم تحمل نمیکنند:
یکی تاب میآورد، یکی میشکند!
انسانها شبیه هم نمیشکنند:
یکی از وسط دو نیم میشود،
دیگری تکه تکه!
تکهها شبیه هم نیستند:
تکهای یک قرن عمر میکند،
تکهای یک روز!
میگفت: شاید بالاخره یه روز ، توام بفهمی من برایِ خاطرِ داشتنت ؛ خیلی زنگِ درِ خونه خدارو زدم:)))