eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و خستگی را در زمانی میشود فهمید که دیگر هیچ چیزِ جالبی برایت نمانده است .
تمامی آدم ها روزی به سادگی هرچه تمام ، تمام میشوند !.
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
زندگی، سخت آلوده است و انسان ماندن، سخت دشوار:))!
گپی تاسیس کردیم برای دوستی و رفاقت برای بیشتـر دورهم بودن برای خوب کردن حال همدیگه برای اینکه بیاین و ماندگار باشید😂👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/3878682980C87fa6e219e به مقصد جعفر‌آباد دیگه کسی نبود؟😁🌿
سلام
لبخند میزد تا غم هایش را پنهان کند، آخر همان لبخند او را کشت.
و همه چیز برمیگرده به همون نقطه‌ای که بیشتر از همه ازش میترسیدی.!
رنج او انقدر طولانی شده بود که اطرافیانش به آن عادت کردند و فراموش کردند او سخت در عذاب است:)))
میگفت: نمی‌شود با چسب زخم، بر روحی زخم دیده مرهم گذاشت. . .
صدایمان بلند بود؛ اما کلمات لال بودند .