eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
درون خود را مانند زخمی باز کرد. تمام وجود خود را دید: افکار، افکارِ درباره افکار، افکارِ درباره افکارِ ناشی از افکار...
‏میگفت اینجوری نیس که آدما بعد از گذشت زمان ماهیتشونو نشون بدن، تو همون قرارهای اول نشونه هاش پیداس، میبینی، اعتنا نمیکنی.
.آنقدر که از دست دادن چیزی ما را افسرده می‌کند، از داشتن همان چیز احساس خوشبختی نمی‌کنیم؛ و این ذات آدمیزاد است .!
میدونی... خار ک میگن چیزی نیست ، کارش محافظت از گلِ ، ولی خب بازم خاره خار:)
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود.
حرف نزدن دلهره‌ای بود. و حرف درست زدن و درست فهمیده نشدن دلهره‌ای دیگه.
ولی کاش زندگی متوقف شه ، فکرام و مغزم متوقف شن که بتونم خودمو جمع کنم واسه بقیه زندگی . . .
غمگین ترین جمله هم میرسه به : هیچ حواسم نبود. دو فنجان ریختم:)))!
ما از آنچه فکر می‌کنیم، در نظر دیگران بی‌اهمیت‌تر هستیم ..
مسخرست که آدما چجوری میگن دلشون برات تنگ شده، اما حتی تلاشی برای دیدنت نمیکنن .