میگفت اینجوری نیس که آدما بعد از گذشت زمان ماهیتشونو نشون بدن، تو همون قرارهای اول نشونه هاش پیداس، میبینی، اعتنا نمیکنی.
.آنقدر که از دست دادن چیزی ما را افسرده میکند،
از داشتن همان چیز احساس خوشبختی نمیکنیم؛
و این ذات آدمیزاد است .!
ولی کاش زندگی متوقف شه ، فکرام و مغزم متوقف شن که بتونم خودمو جمع کنم واسه بقیه زندگی . . .