eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود.
حرف نزدن دلهره‌ای بود. و حرف درست زدن و درست فهمیده نشدن دلهره‌ای دیگه.
ولی کاش زندگی متوقف شه ، فکرام و مغزم متوقف شن که بتونم خودمو جمع کنم واسه بقیه زندگی . . .
غمگین ترین جمله هم میرسه به : هیچ حواسم نبود. دو فنجان ریختم:)))!
ما از آنچه فکر می‌کنیم، در نظر دیگران بی‌اهمیت‌تر هستیم ..
مسخرست که آدما چجوری میگن دلشون برات تنگ شده، اما حتی تلاشی برای دیدنت نمیکنن .
غمی دارم در سینه گفتنش ارزوییست محال؛
هیچ‌کس بی‌دلیل شروع به نوشتن نمی‌کند کسی می‌نویسد که دردی دارد کسی می‌نویسد که روزها دیگر برایش عادی نیست کسی می‌نویسد که دارد از یک شکست، بر‌میگردد : )!
ودیگر نیازی به خوردن غذا نداشت ، خودخوری میکرد . . .
من بنایی ساخته‌ام که ناگزیر، روزی بر سرم خراب خواهد شد. می‌دانم و ساختم .