هیچکس بیدلیل شروع به نوشتن نمیکند کسی مینویسد که دردی دارد کسی مینویسد که روزها دیگر برایش عادی نیست کسی مینویسد که دارد از یک شکست، برمیگردد : )!
و در آخر به این نتیجه میرسی ك از همهی کسایی ك براشون وقت گذاشتی نیازمند تر بودی"
در افکارم بین جبهه ای ک بمب شیمیایی خورده نشسته ام ؛ به هر طرف فرار کنم باز نمیتوانم از عذاب کشیدن خلاص شوم .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرچه درون توست، زیباست؛
حتی تلاشهای ناموفقت برای پنهان کردن غمهایت:))!
هر لذتی که میپوشم!
یا آستینش دراز است یا کوتاه
یا گشاد به قدِ من!
هر غمی که میپوشم!
دقیق انگار برای من بافته شده
هر کجا که باشم!