eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هیچ‌کس بی‌دلیل شروع به نوشتن نمی‌کند کسی می‌نویسد که دردی دارد کسی می‌نویسد که روزها دیگر برایش عادی نیست کسی می‌نویسد که دارد از یک شکست، بر‌میگردد : )!
ودیگر نیازی به خوردن غذا نداشت ، خودخوری میکرد . . .
من بنایی ساخته‌ام که ناگزیر، روزی بر سرم خراب خواهد شد. می‌دانم و ساختم .
و در آخر به این نتیجه میرسی ك از همه‌ی کسایی ك براشون وقت گذاشتی نیازمند تر بودی"
‏در افکارم بین جبهه ای ک بمب شیمیایی خورده نشسته ام ‌؛ به هر طرف فرار کنم باز نمی‌توانم از عذاب کشیدن خلاص شوم .
خسته از تلاش های نافرجام جهت نگه داشتن طناب پوسیده‌ یِ بینمان ‌!
توصیف حال این روزام مثل پریدن تو استخر آبلیمو و نمک با بدن زخمی میمونه ...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرچه درون توست، زیباست؛ حتی تلاش‌های ناموفقت برای پنهان کردن غم‌هایت:))!
سلام
هر لذتی که می‌پوشم! یا آستینش دراز است یا کوتاه یا گشاد به قدِ من! هر غمی که می‌پوشم! دقیق انگار برای من بافته شده هر کجا که باشم!