eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و روزی زیر آوارِ رفتن‌ها،جان خواهیم داد؛
و بعد از سال ها نوادگانمان هیچ قصه‌ی عاشقانه ای  از نسل ما نخواهند شنید از بس که هر که آمد" رفت " و هر که" رفت " برنگشت:)))
اگه بخوام خودمو تو یه پاراگراف خلاصه کنم: هیچکس دلش برای او تنگ نمیشد، مرگش برای هیچکس کوچک‌ترین اهمیتی نداشت . . .!
نیاز دارم همه چیو همونطور و همونجا که هست بذارم و بدون اینکه خبر بدم برای یه مدت خیلی طولانی برم .
من؟اسیر فرصت های از دست رفته.
آنچه در یادش نمانده، یاد ماست . ‌. .
میدونی..انگار یکی دست کرده تو بدنم قلبمو در اورده فشار میده، لهش میکنه توی دستاش و من نمیتونم حرفی بزنم !.
و تو گاهی به وسعت تمام تاریخ، بغض‌های بی‌دلیل داری برای گریستن، آنقدر که برایشان "چشم" کم می‌آوری.
خواسته‌ی زیادی ندارم. من فقط میخواهم از تمام انسان‌ها دور باشم، حتی از خودم: )
دیگه هیچی مهم نیست ، بدم میاد از روزای تکراری، از خودم ، از حال غمگینی که هیچوقت قرار نیست درست بشه .