eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
این‌جا مردم تلاش می‌کنند تا زندگی را ادامه بدهند اما کارِ ساده‌ای نیست.
به قلبم نزدیکی حتی اگر بينمان هزار شهر فاصله باشد . . ‌.
او میداند باید مدام بجنگد. با اینکه از جنگیدن خسته شده؛ اما چاره‌ای ندارد. این قصه باید پایان خوشی داشته باشد:)
ما هم حرف های زیادی داشتیم اما برای نگفتن !.
نمی‌رسد؛ صدای غمِ من به کسی..
من؟ آخرین بازمانده‌ی خاطرات مرده.
‹اغمــٔـا›
؛
فقط دیگر نایِ وجود داشتن نداشتم، نایِ اینکه کسی رویم حسابی باز کند، نایِ اینکه مبادا گوشه‌ای کسی به امید من کاری انجام دهد و پشتش به من قرص باشد، من دیگر توانایی به دوش‌کشیدن مسئولیت زندگی را نداشتم...
متاسفم که اینو میگم ولی آدم خوب و مهربونی بودن در اکثر موقعیت ها باعث نمیشه بقیه دوستون داشته باشن، باعث میشه ازتون سوءاستفاده کنن!
احتیاج به حرف زدن و شنیده شدن دارم!
انقد خود خوری کردم، تموم شدم.