غم گاهی به شکلِ نیم شب نشستن پشت میز آشپزخونه و سیگار کشیدن و گوش دادن به اهنگ لاتینی که معنی شو نمیدونی سراغت میاد .
میگفت:
میتونست خیلی بهتر بشه اگه درک میکردیم
که آدما وسیله برای برآورده کردن انتظاراتمون نیستن !
و در ازدحام دنیا اگر انسانی را یافتیکه تورا میفهمد رهایش نکن . . . .
گاهی لحظه های سکوت
پُر هیاهوترین دقایق زندگی هستند
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم
ولی نمیتوانیم .