ولی خیلی از ماها مدت ها پیش مردیم!
تو سکوتی که هیچوقت، هیچکس،
هیچجوره درکش نکرد . . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
درون هر انسان، داستانی ست که دوست دارد آن را فراموش کند:))!
همهی ما یک گوشه از این دنیا خاطرهای ساختهایم که از عهدهی خراب کردنش برنمیآییم . . .